Dinsdag 5/2

5 februari 2019 - Limbe, Kameroen

Deb en ik lagen gisteren op mijn bed (wifi hier t best) nog ff op telefoon en na te kletsen maar we zijn het er over eens dat het in alle  hotels wel behelpen is . Het gaat nooit in 1x goed. Gisteren bleef mijn toilet doorlopen dus toen ik iemand op gang aanklampte stonden ze met 2 man uit te leggen dat als de bak vol is hij vanzelf stopt, don’t worry! Yes but it’s still flushing. No don’t worry, en weg waren ze. Na een kwartier heeft Deb iemand van beneden gehaald (dat was veiliger, ik had mn tekst van donderdag en vrijdag net laten verdwijnen en ik moest echt heel nodig wat eten...) die kwam kijken en zei doodleuk; als je de deur dicht doet hoor je het bijna niet. No way natuurlijk. Dus daar moest een monteur voor gehaald worden. Intussen was Deb vast onder douche gestapt, na een plakkerige dag in de bus, maar die kreeg alleen maar koud water. Na het eten onderweg naar boven informeren we nog naar de warme douche omdat er bij onze vorige accomodatie een knopje omgezet moest worden als we warm wilde douchen. Misschien was dat hier ook wel. Nee we hadden warm water, soms even 5 a 10 minuten laten lopen maar er was echt warm water. Hij zei het met zo een overtuigende glimlach dat we hem echt geloofde 🙄 Eerst maar nachtje slapen en morgen mopperen. We liggen goed en wel 5 minuten ieder in eigen bed; plop, stroom eraf. En daarmee ook de airco uit. Warm warm warm.

1. Marja Kenter:
    5 februari 2019
    😂😂😂 maar hier is het hartstikke koud hoor.
  2. Ellen:
    5 februari 2019
    mooie foto's , veel plezier.
  3. Dees:
    5 februari 2019
    Herinner je hem nog...."niets is wat het lijkt in Afrika"
  4. Els Henzen:
    5 februari 2019
    Heb net weer zitten genieten van de verhalen en foto's. 😍
  5. Cobie:
    5 februari 2019
    Koud water ..... komt me bekend voor😡geen vakantie zonder koud water. 😀